Home » Verzenden
Verzenden2019-08-08T22:46:47+00:00

Verzenden

PostNL / Levertijd / Verzenden
Bij elk product wordt de levertijd aangegeven. Voor het merendeel van het assortiment bij Kabel Design geldt dat u het artikel binnen 3 à 5 dagen aan huis ontvangt wanneer je op werkdagen voor 17:00 uur bestelt en betaalt. Mocht een artikel langere tijd niet voorradig zijn, dan wordt er bij het artikel de verwachte levertijd aangegeven. Wij bieden uw pakket voor verzenden aan bij PostNL bij binnenlandse zendingen. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de zending is aangemaakt. In deze e-mail vindt u ook een link met de trackingcode van PostNL, zodat u zelf kunt nagaan wanneer u uw bestelling ontvangt. 96% van alle verstuurde pakketten worden, nadat de zending is aangemaakt, de volgende (werk)dag geleverd. Hou er rekening mee dat in een heel enkel geval een zending vertraging kan oplopen. Let op: Tijdens feestdagen, zoals Sinterklaas en Kerst is het erg druk bij PostNL. Hierdoor kunnen zendingen vertraging oplopen. Bestel daarom tijdig. Kabel Design is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen.

Gratis verzending vanaf € 175
Bestellingen beneden de € 175 binnen Nederland kosten € 7,50. Bestellingen beneden de € 175 naar België en Duitsland kosten € 22,50. Hiervoor kiezen we de voor u beste verzendwijze uit. Voor verzending naar Frankrijk of het Verenigd Koninkrijk (UK), dient u een mail te versturen voor de verzendkosten. Hou rekening met eventuele invoer-, inklaringskosten en BTW als een product gestuurd wordt naar een niet EU land. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

Bezorgen op een ander adres
Het is mogelijk dat u een bestelling op een ander adres dan het factuuradres laat afleveren. Dit kunt u tijdens het bestelproces aangegeven. Wilt u een pakket laten bezorgen in een ander land? Neem dan gerust contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden. Voor buitenlandse bedrijven is het tevens mogelijk om BTW vrij te leveren mist we van u een btw nummer ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op. Op de afrekenpagina kunt u kiezen uit verschillende bezorgopties. Uw pakketje liever ophalen bij een postkantoor of ophaal locatie? Ook dat kan. Neem altijd geldige legitimatie mee! Vragen? Neem gerust contact met ons op!

Niet thuis met bezorging door PostNL?
U kunt met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij u buren, dan zal u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website www.mijnpakket.postnl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

Pakket afhalen
Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U hebt hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar Kabel Design. Als u uw zending op gaat halen dient u zichzelf altijd te legitimeren.

Geen bezorging bij de buren?
Wilt u liever geen bezorging bij de buren, dan kunt u ons vragen om ‘alleen huisadres’ op het pakket te vermelden. In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij u aan. Pakketten waarvoor getekend moet worden, worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.